Sürüş sırasında otomobilde oluşan küçük titreşimleri önlemek, dönüş anında da aracın sarsıntısını engellemek için kullanılan ön takım parçalarının, belirli aralıklarla kontrol edilmesi gerekir.
Bu kontroller ihmal edildiği taktirde aşınan ön takım parçaları boş bir tenekenin çıkarttığı sese yakın bir sesle sürücüyü uyarır. Aşınan ön takım parçaları beraberinde rot ayarının bozulmasına neden olur.
Hareket halindeyken düzeni bozulan otomobilde yer ile tam tutunamayan lastikler aracın virajlarda savrulmasına, direksiyonun sertleşmesine ve fren mesafesinin uzamasına neden olur.
*Salıncaklar
*Rotlar-Rot Kolları-Rot Başları
*Dikmeler (Z Rotlar)
*Rotiller
*Traversler
*Akslar
*Dingiller
*Süspansiyon Sistemi
Daha birçok parça tüm bu kontroller esnasında gözden geçirilmektedir.